top of page

Retourneren

Indien je een bestelling of een deel daarvan wilt retourneren kan dit binnen een periode van 14 dagen en zijn de retourkosten voor de koper.

Neem hiervoor contact op met onze serviceafdeling op +31 (0) 77 3661640  (keuze 3) voor een retourformulier. 

Kleine producten / accessoires kunnen veelal retour gestuurd worden via een postagentschap zoals PostNL, DHL, UPS of DPD. Voor de meest actuele tarieven raden wij het aan om altijd even op de website van betreffende verzendpartij te kijken.

Wil je (grotere) oefen- of bewegingsapparatuur retourneren?
Heb je een apparaat besteld zoals een Spinning Bike, Crosstrainer etc. Dan kunnen we deze onder bepaalde voorwaarden retour nemen.

  • Het apparaat moet ongebruikt zijn;

  • Het apparaat onbeschadigd zijn;

  • Het apparaat moet compleet zijn, d.w.z. alle schroefjes, boutjes maar ook eventuele accessoires moeten aanwezig zijn.

  • Het apparaat moet zo goed als mogelijk in de originele verpakking verpakt worden

Is het geretourneerde product niet compleet of beschadigd geretourneerd dan kan dit in mindering op het terug te betalen bedrag gebracht worden.

Indien je apparaat in doos geleverd is dan is het belangrijk om deze weer, zoals hij ook is aangeleverd, terug in de doos/verpakking te doen. Dit zodat het apparaat beschermd en veilig is tijdens de verzending en op een correcte manier terug arriveert bij ons op locatie.

Zodra de retourzending bij ons binnen is wordt deze verwerkt en het betreffende bedrag terugbetaald binnen 7 Werkdagen.

Heb je een apparaat bij ons gekocht met levering en installatie door ons eigen installatie team? Dan kan deze ook weer opgehaald worden door ons eigen installatie team. Onze monteurs komen dan het betreffende apparaat ophalen. Houdt er hierbij rekening mee dat voorrijkosten en een uurtarief in rekening gebracht kan worden. Voor kostenraming kun je onze servicelijn gratis bellen, zij kunnen je een indicatie geven van de kosten.

Houd er rekening mee dat installatiekosten niet geretourneerd kunnen worden.

 

Je kan er ook voor kiezen om zelf het apparaat retour te brengen bij ons Hoofdkantoor in Grubbenvorst. De ophaalkosten komen dan uiteraard te vervallen.

Bij vragen, kun je ons tijdens kantooruren bellen via +31 (0)77 366 1640 of mailen naar service@keisernl.com

bottom of page